کد خبر : 82267 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۵ - 11:17
مرگ مشکوک پسر نوجوان در خانه زن میانسال

«حوادث امروز»پرونده پسر نوجوان که در خانه زن میانسال به کام مرگ رفته در دادسرای امور جنایی تهران بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چهارشنبه هفته گذشته کارکنان یکی از بیمارستان‌های تهران پلیس را از ماجرای مرگ مشکوک پسری 18 ساله با خبر کردند. با حضور قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل و تیم جنایی مشخص شد پسر نوجوان با علایم مسمومیت به مرکز درمانی منتقل شده و به دلیل شدت مسمومیت تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات وی ثمری نداشته و او فوت شده است. همزمان با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های بعدی به جریان افتاد. تحقیقات در این باره نشان داد پسر فوت شده امیرعلی نام داشت و از مدتی قبل با زنی میانسال زندگی می‌کرد. او هنگام جست‌وجو در اینستاگرام با زن 45 ساله که مینا نام داشت آشنا شده و همراه او زندگی می‌کرد. دخترخاله امیرعلی گفت: امیرعلی از مدتی قبل همراه مینا زندگی می‌کرد. او به من گفته می‌خواهد از زندگی او بیرون برود اما مینا اوراق هویتی‌اش را گروه گرفته و به او اجازه جدایی نمی‌دهد . آن‌ها سر این موضوع اختلاف داشتند تا این که متوجه شدم امیرعلی فوت شده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات تحقیقات بعدی نشان داد امیرعلی با کمک مینا به مرکز درمانی منتقل شده بود. مینا در اولین تحقیقات گفته بود امیرعلی دست به خودکشی زده است. او مدعی شده بود امیرعلی به وی علاقه‌مند شده و زمانی که با درخواست قطع رابطه از سوی مینا مواجه شده بود اقدام به خودکشی کرده بود.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات خانواده پسر نوجوان با حضور در دادسرای امور جنایی علیه مینا اعلام جرم کردند. پدر او گفت: امیرعلی پسری شاد بود و امکان نداشت بخواهد به زندگی خودش پایان دهد. مینا او را به قتل رسانده و برای صحنه سازی مدعی شده است پسرمان خودکشی کرده است. با مطرح شدن شکایت تحقیقات از مینا برای رمزگشایی از پرونده به جریان افتاد.