کد خبر : 82272 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۷ - 11:26
دستگیری سارق مسلح قبل از دستبرد به طلافروشی «حوادث امروز»سارق مسلح طلافروشی که در جریان سه سرقت مسلحانه مرتکب قتل شده بود پیش از ارتکاب سومین سرقت در اصفهان بازداشت شد. «حوادث امروز» در این باره گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»سارق مسلح طلافروشی که در جریان سه سرقت مسلحانه مرتکب قتل شده بود پیش از ارتکاب سومین سرقت در اصفهان بازداشت شد. «حوادث امروز» در این باره گزارش می‌دهد.

سردار " حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: چند روز قبل مأموران پلیس آگاهی اصفهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند یکی از سارقان مسلح که از مجرمان سابقه‌‌دار است در حال تدارک برای سرقت مسلحانه از یک طلافروشی است. برسی‌های پلیس درباره سوابق متهم نشان داد که او در پنج ساله گذشته موفق به سرقت مسلحانه از سه طلافروشی در استان‌های خوزستان و قم شده و بیش از 15 کیلو طلا سرقت کرده است. تحقیقات پلیس همچنین نشان داد که متهم در جریان سرقت از دو طلافروشی استان خوزستان 11 کیلو طلا و در جریان سرقت از طلافروشی در قم چهار و نیم کیلو طلا سرقت کرده بود. همچنین معلوم شد که متهم در جریان سرقت از یکی از طلافروشی‌ها مرد طلافروش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود. در شاخه دیگری از برسی‌ها مأموران پلیس مخفیگاه متهم را در شهرستان فلاورجان شناسایی و او را به همراه یکی از اعضای باندش که در حال طراحی سرقت دیگری بودند بازداشت کردند. تحقیقات پلیس در این باره جریان دارد.