کد خبر : 82273 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۷ - 11:29
قتل رفیق در جاده چالوس «حوادث امروز»مردی که متهم است با شلیک گلوله مرد آشنا را در جاده چالوس به قتل رسانده بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مردی که متهم است با شلیک گلوله مرد آشنا را در جاده چالوس به قتل رسانده بازداشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ حکمت‌ا... شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: چند روز قبل مأموران پلیس کرج از درگیری خونین دو مرد در جاده چالوس با خبر شده و در محل حاضر شدند. یکی از شاهدان گفت که با خودروی سواری در حال عبور بوده که با دیدن حادثه تیراندازی که در جریان آن مردی جوان به سمت مرد دیگری شلیک کرده به پلیس خبر داده است. بررسی‌های اولیه نشان داد مرد جوان که با اصابت گلوله اسلحه کمری هدف قرار گرفته به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای بازداشت مرد تیرانداز به جریان افتاد. بعد از آن بود که مأموران پلیس با اجرای طرح مهار موفق شدند ساعتی بعد متهم را که در یکی از مناطق جنگلی پنهان شده بود بازداشت کنند. او در جریان بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت مدتی قبل متوجه شده بود که مقتول برای یکی از زنان فامیل ایجاد مزاحمت کرده است برای همین حادثه خونین را رقم زده است. بعد از به دست آمدن این اطلاعات مأموران از زن جوان تحقیق کردند. او گفت که مقتول را نمی‌شناسد و کسی هم برایش ایجاد مزاحمت نکرده است و نمی‌داند که چرا متهم این ادعا را مطرح کرده است. در شاخه دیگری از تحقیقات متهم این بار مدعی شد که به خاطر اختلاف مالی که با مقتول داشت او را به سر قرار کشانده و زمانی که مشاجره آن‌ها بالا گرفته به سمتش شلیک کرده است. همزمان با اعتراف متهم تحقیقات برای شناسای انگیزه اصلی قتل در جریان است.