کد خبر : 82274 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۷ - 11:33
تهدید به خودکشی برای طلب از متروی تهران «حوادث امروز»دریافت پیامک واریز شدن طلب کارگر پیمانکار مترو سبب شد تا او از تهدیدش به خودکشی از بلندی جرثقیل تاورکرین در خیابان نیروی هوایی منصرف شود. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»دریافت پیامک واریز شدن طلب کارگر پیمانکار مترو سبب شد تا او از تهدیدش به خودکشی از بلندی جرثقیل تاورکرین در خیابان نیروی هوایی منصرف شود. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

روز گذشته فیلم اقدام به خودکشی مردی که خودش را به بالای جرثقیل تاورکرین رسانده بود مورد توجه کاربران قرار گرفت. آن مرد مدت‌ها بود برای دریافت طلب حدودا 60 میلیون تومانی‌اش به پیمانکار متروی نیروی هوایی مراجعه می‌کرد اما وقتی متوجه شد تلاش‌هایش برای رسیدن به پولش فایده‌ای ندارد خودش را به بالای جرثقیل رساند و منتظر واکنش مدیران پیمانکار شد. براساس فیلم منتشر شده براساس اتفاق‌هایی از این دست شهروندانی که درحال عبور از محل بودند برای تماشای عملی شدن یا نشدن اقدام آن مرد در محل تجمع کردند. امدادگران هم که با تماس مردمی از ماجرا با خبر شده بودند راهی محل شدند اما تجمع مردمی سبب ترافیک و اخلال در امدادرسانی برای نجات آن مرد شد. با این حال پیام آن مرد با اقدامی که صورت داده بود به گوش مدیران پیمانکار رسید و آنها خیلی زود خودشان را بانک رسانده و مطالبات آن مرد را به حسابش واریز کردند. وقتی پیامک واریز شدن پول به گوشی تلفن همراه آن مرد ارسال شد او از تصمیم خودش صرف نظر کرد.