کد خبر : 82276 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۷ - 11:37
دسیسه همسر مرد کارخانه دار برای تصاحب اموال شوهرش «حوادث امروز»همسر مرد کارخانه‌دار که برای رسیدن به اموال شوهرش سناریوی ربودن و بستری کردن او در بیمارستان روانی را طراحی کرده بود به همراه آدم‌رباهای اجاره‌ای بازدادشت شد. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»همسر مرد کارخانه‌دار که برای رسیدن به اموال شوهرش سناریوی ربودن و بستری کردن او در بیمارستان روانی را طراحی کرده بود به همراه آدم‌رباهای اجاره‌ای بازدادشت شد. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چند روز قبل زنی به مأموران پلیس تهران خبر داد که شوهرش گم شده است. او گفت شوهرم مردی کارخانه‌دار است و وضع مالی خیلی خوبی داریم. او امروز برای رفتن به کارخانه از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. هر چه با گوشی تلفن همراهش هم تماس می‌گیرم، تلفنش خاموش است. ساعتی بعد از رفتنش به کارخانه بود که به گوشی تلفن همراهش زنگ زدم که خاموش بود. بعد با دفترش تماس گرفتم که منشی‌اش گفت هنوز به محل کارش نرفته است. بعد با چند نفر از دوستان و بستگان تماس گرفتم که آن‌ها هم از شوهرم خبری نداشتند برای همین وقتی متوجه شدم کسی از شوهرم خبری ندارد تصمیم گرفتم به پلیس خبر دهم.

بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس جنایی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. بررسی‌های پلیس در این باره نشان داد که مرد کارخانه‌دار با کسی اختلاف مالی و کاری نداشته است از همین رو سناریوی ربودن او به دلیل اختلاف‌های مالی و کاری کنار گذشته شد. در حالی که بررسی‌های پلیس در این باره جریان داشت مرد کارخانه‌دار به همراه وکیلش وارد اداره پلیس شد و ماجرای گم شدن ناگهانی خودش را شرح داد. او گفت روز حادثه در حال رفتن به محل کارم بودم که خودرویی راهم را سد کرد. وقتی پیاده شدم چند نفر به طرفم آمدند و با تهدید من را سوار یک آمبولانس کردند و به راه افتادند. هر چه تلاش کردم علت کارشان را متوجه شوم آن‌ها چیزی نگفتند و تهدیم کردند که چیزی نگویم تا این که من را در یک بیمارستان روانی بستری کردند. وقتی پزشکان برای درمانم آمدند گفتم که بیمار نیستم اما توجه نکردند. در چند روزی که در بیمارستان بستری بودم توانستم رضایت یکی از کارکنان را جلب کنم که ماجرای بستری بودنم را به وکیلم خبر دهد. او هم با وکیلم تماس گرفت و ماجرا را برایش شرح داد که وکیلم به سراغم آمد و توانست من را از بیمارستان روانی نجات دهد.

بعد از مطرح شدن شکایت مرد کارخانه‌دار مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند. با اطلاعاتی که مرد کارخانه‌دار در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند آدم‌ربایان را شناسایی و بازداشت کنند. یکی از متهمان در جریان تحقیقات گفت: مدتی قبل زنی به من مراجعه کرد و از من خواست شوهرش را در یکی از بیمارستان‌های روانی بستری کنم. او گفت در قبال این کار دستمزد خوبی به من می‌دهد. آن زن گفت که شوهرش او را اذیت می‌کند و برای خلاص شدن از اذیت‌های او تصمیم به این کار گرفته است که قبول کردم. زن جوان مشخصات و ساعت رفت و آمد شوهرش به کارخانه را در اختیارم گذاشت. با اطلاعاتی که او به من داد سناریوی ربودن شوهرش را طراحی و با همدستی دوستانم آن را اجرا کردیم تا این که بازداشت شدیم.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که همسر مرد کارخانه‌دار هم مورد تحقیق قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد که همسر مرد کارخانه‌دار برای تصاحب اموال شوهرش سناریوی ربودن و بستری کردن شوهرش در بیمارستان را طراحی کرده است تا بتواند با رأی مهجوریت وی به راحتی اموال او را به نام خود منتقل کند. تحقیقات از متهمان در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در جریان است.