کد خبر : 82329 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۱۹ - 19:18
اعتراف به قتل در پارک بی‌سیم «حوادث امروز»مردی که متهم است پس از مشاجره با یکی از دوستانش در پارک بی‌سیم مرتکب قتل شده مدعی است پس از مصرف قرص روانگردان مرتکب جنایت شده است. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»مردی که متهم است پس از مشاجره با یکی از دوستانش در پارک بی‌سیم مرتکب قتل شده مدعی است پس از مصرف قرص روانگردان مرتکب جنایت شده است. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شامگاه سه شنبه 12 اردیبهشت ماه امسال مأموران پلیس تهران به قاضی امیر حسین علیمردان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تلفنی خبر دادند پسر زخمی پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌ها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است .

با اعلام خبر قتل پسر جوان بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند و در آنجا با جسد پسر 21 ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند که با ضربه چاقویی به قفسه سینه اش به قتل رسیده بود .

درگیری 2 دوست

بررسی های مأموران پلیس نشان داد مقتول ساعتی قبل در درگیری با دوستش به نام سیاوش در پارک بی سیم در جنوب تهران زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است اما در نهایت تلاش تیم پزشکی نتیجه‌ای نداده و وی به خاطر اصابت ضربه چاقوی به نقطه حساس بدن به کام مرگ رفته است .

یکی از دوستان مقتول به مأموران گفت : « یک ساعت قبل سیاوش دوستم با من تماس گرفت و گفت با کامران درگیر شده و او را زخمی کرده و از من خواست همراه دوستان دیگرم به پارک بی سیم بروم و کامران را برای درمان به بیمارستان منتقل کنیم . ما بلافاصله به پارک رفتیم و همزمان هم اورژانس رسید و کامران را به بیمارستان منتقل کرد . سیاوش و کامران دوست صمیمی بودند و نمی‌دانم چرا این درگیری مرگبار را رقم زدند . »

فرار

با شناسایی قاتل مأموران برای دستگیری به محل زندگی وی رفتند اما دریافتند قاتل شبانه خانه پدری اش را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته است . بدین ترتیب متهم تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه مأموران در تحقیقات فنی متوجه شدند وی پس از فرار در شهرستان کرمانشاه زندگی مخفیانه‌ای آغاز کرده است . سپس مأموران به کرمانشاه رفتند اما مشخص شد وی چند روز قبل مخفیگاهش را تغییر داده است . تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان جنایی رد قاتل را در شهر سرخرود مازنداران بدست آوردند و وی را در خانه یکی از دوستانش دستگیر و به تهران منتقل کردند .

تفریح مرگبار

متهم صبح دیروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها با اظهار پشیمانی به قتل دوست صمیمی اش اعتراف کرد . وی در توضیح ماجرا گفت : « من و کامران از 6 سالگی با هم دوست بودیم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم . من در خانه آنها بزرگ شده بودم و او مثل برادرم بود اما یک اشتباه در زندگی ام باعث شد صمیمی ترین دوستم را به قتل برسانم . من کارگر میوه فروشی هستم و مقتول هم در مغازه دیگری کار می‌کرد و ما همیشه پس از تعطیلی محل کارمان برای تفریح به پارک یا خیابان می‌رفتیم . شب حادثه برای تفریح دو عدد قرص روانگردان خریدیم و به پارک بی سیم رفتیم و در آنجا قرص های روان گردان را خوردیم . ساعتی با هم خوش بودیم و جوک تعریف کردیم و خندیدیم اما ناگهان در میان خنده‌ها کامران به من فحاشی کرد . حال هر دوی ما خوب نبود و من خیلی عصبانی شدم و به او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری ما شد . او به من حمله کرد و من هم چاقویی که مدتی قبل خریده بودم و همراه داشتم از جیبم بیرون آوردم و ضربه‌ای به صورت اتفاقی به او زدم . وقتی خونین نقش بر زمین شد پشیمان شدم و با دوستانم تماس گرفتم و خواستم به محل حادثه بیایند و کامران را به بیمارستان منتقل کنند . »

خانه اجاره‌ای

وی ادامه داد : « از ترس فرار کردم اما فکر نمی‌کردم دوستم فوت کند تا اینکه دو ساعت بعد با خبر شدم او فوت کرده و از ترس شبانه به کرمانشاه فرار کردم و در آنجا خانه‌ای اجاره کردم . هر شب کابوس می‌دیدم و نمی‌توانستم بخوابم و از طرفی هم مادرم گریه می‌کرد و می‌گفت خودم را معرفی کنم . پس از مدتی از کرمانشاه به خانه یکی از دوستانم در سرخرود مازندران آمدم و در آنجا شناسایی و دستگیر شدم . »

متهم در ادامه به دستور قاضی امیر حسین علیمردان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .