کد خبر : 82330 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۱۹ - 19:26
انکار دسیسه برای قتل نامزد «حوادث امروز» پرونده دختری که متهم است با مسموم کردن نامزدش او را تا پرتگاه مرگ کشانده در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پرونده دختری که متهم است با مسموم کردن نامزدش او را تا پرتگاه مرگ کشانده در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شهریورماه سال گذشته کارکنان یکی از بیمارستان‌های شهر ری به پلیس خبر دادند بیمار جوانی به دلیل مصرف بیش از حد قرص دچار مسمومیت شده و به کما رفته است. با حضور پلیس در محل معلوم شد بیمار جوان نریمان نام دارد و آن گونه که همراه او به کادر درمان گفته بود نریمان به دلیل مصرف بیش از حد متادون دچار مسمومیت شده بود. بررسی پزشکان همچنین حکایت از این داشت که آثار جراحت ایجاد شده روی بدن نریمان می‌تواند ناشی از درگیری باشد. مردی که نریمان را به بیمارستان منتقل کرده خودش را دوست او معرفی کرد و گفت: ساعتی قبل ستاره نامزد نریمان به من خبر داد که حال دوستم در خانه او بد شده و خواست برای انتقالش به بیمارستان به او کمک کنم. وقتی خودم را به خانه ستاره رساندم او گفت که نریمان ده عدد قرص متادون خورده و مسموم شده است که من به اورژانس خبر دادم و نریمان را به بیمارستان رساندم.

در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس از ستاره هم تحقیق کردند. او گفت من و نریمان ساعتی قبل از این که او دچار مسمومیت شود تلفنی حرف زدیم و با هم بحث کردیم. بعد از مشاجره‌مان او مقابل خانه‌مان آمد و شروع به داد و بیداد کرد. وقتی در را بازکردم فهمیدم که حال خوبی ندارد و به خاطر این که مشروب خورده روی رفتارش کنترل ندارد برای همین او را به خانه راه دادم. وقتی وارد خانه شد دوباره شروع به مشاجره کرد. بعد برای این که آرام شود چند قرص متادون خورد که حالش بد شد و من به دوستش خبر دادم و او خودش را به خانه‌‌مان رساندو نریمان را به بیمارستان رساند.

وقتی گزارش پزشکی قانونی نشان داد که نریمان با خوردن 60 قرص دچار مسمومیت شده ستاره دوباره مورد بازجویی قرار گرفت. او این بار حرف‌هایش را تغییر داد و گفت: وقتی نریمان به خانه‌ام آمد سر و وضعش آشفته بود. معلوم بود که دعوا کرده است. خودش گفت که با چند نفر درگیر شده و به این وضع افتاده است. بعد از من خواست به او قرص متادون برسانم تا کمی آرام شود که من جعبه قرص را به دستش دادم. فکر کردم یک عدد قرص خورده اما بعد متوجه شدم همه قرص‌ها را یک جا مصرف کرده است. متهم گفت: من قصد نداشتم به نریمان آسیب برسانم و مشکلی هم با او نداشتم که بخواهم مسمومش کرده باشم.

در حالی که تلاش پزشکان برای نجات جان نریمان جریان داشت مشخص شد معلوم شد او پس از چند روز از کما خارج شده اما به دلیل قطع چند ثانیه‌ای اکسیژن به عارضه مغزی مبتلا شده است به طوری که احتمال می‌رود توان حرکتی‌اش را از دست بدهد.

بعد از کامل شدن بررسی‌ها و طرح شکایت علیه ستاره پرونده با کامل شدن تحقیقات به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. ابتدای جلسه،‌نریمان با کمک پدرش خودش را به جایگاه رساند و گفت به سختی می‌توانم حرکت کنم به طوری که برای راه رفتن نیاز به کمک دارم و از ستاره شکایت دارم. من قبل از این که به خانه ستاره بروم در تعمیرگاه یکی از دوستانم بودم و مواد یا مشروب هم مصرف نکرده بودم بلکه ستاره در خانه اش من را مسموم کرده است.

ستاره اما وقتی در جایگاه حاضر شد اتهامش را قبول نکرد و گفت: مدتی بود که می‌خواستم رابطه‌ام را نریمان را قطع کنم اما او حاضر به ترک رابطه نمی‌شد. آن روز وقتی با وضع نامرتبی مقابل خانه‌ام آمد حال طبیعی نداشت برای همین او را به خانه راه دادم. احتمال دادم در مصرف مشروب زیاده روی کرده باشد. در حال استراحت بودکه حالش بد شد و به دوستش خبر دادم که خودش را رساند و او را به بیمارستان برد. ستاره ادامه داد:‌من دو شاهد دارم که آن روز نریمان وضعیت مناسبی نداشت و حاضر آنها را به دادگاه معرفی کنم.

دادگاه بعد از شنیدن اظهارات نریمان و دفاعیات ستاره جلسه را برای شنیدن اظهارات دو شاهد تجدید کرد.