کد خبر : 92338 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۲۱ - 20:02
سرنوشت مرموز دختر گمشده بررسی می شود «حوادث امروز»تحقیقات پلیس درباره ادعای مرد پولدار که مدعی است دختر نوجوان در پرتاب کردن خود از خودرو وی به دره ای در کرج سقوط کرده و ناپدید شده در حال انجام است . پیشتر خانواده دختر گمشدن او را به پلیس تهران گزارش داده بودند . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»تحقیقات پلیس درباره ادعای مرد پولدار که مدعی است دختر نوجوان در پرتاب کردن خود از خودرو وی به دره‌ای در کرج سقوط کرده و ناپدید شده در حال انجام است . پیشتر خانواده دختر گمشدن او را به پلیس تهران گزارش داده بودند . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

اواخرمردادماه امسال مردی در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی دختر 26 ساله اش به نام سوسن شکایت کرد .

وی در توضیح ماجرا گفت : « دخترم یک روز قبل برای رفتن به خانه یکی از دوستانش از خانه بیرون رفت و قرار بود شب برگردد . تا نیمه های شب منتظرش بودیم اما خبری از او نشد . وقتی با دوستش تماس گرفتم او گفت سوسن به خانه آنها نرفته است . خیلی نگرانش شدیم اما هر چقدر تلاش کردیم ردی ازدخترم پیدا نکردیم و الان درخواست کمک داریم . »

مرد پولدار

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

مأموران پلیس تلاش زیادی برای پیدا کردند دختر جوان انجام دادند اما هیچ ردی از او پیدا نکردند . در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس دریافتند سوسن از مدتی قبل با مرد میانسال پولداری به نام ساسان ارتباط تلفنی و پیامکی داشته است . همچنین مشخص شد دختر گمشده آحرین بار با ساسان تلفنی حرف زده و با او دیده شده است . بدین ترتیب مرد میانسال به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت یک روز قبل وی در حالی که سوار بر خودرو شاسی بلند گرانقیمتش بود در یکی از خیابان های شمالی تهران بازداشت و به اداره پلیس منتقل شد .

ادعای عجیب

متهم صبح دیروز به دادسرای امور جنایی منتقل شد و با اعتراف به ارتباط با دختر گمشده ادعایی عجیبی را مطرح کرد . وی گفت : « 40 روز قبل در مهمان شبانه‌ای با سوسن آشنا شدم . او اهل مشروب بود و می‌گفت با خانواده اش اختلاف دارد . ما با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم و گاهی هم با هم به کافه و رستوران می‌رفتیم و شام وناهار می‌خوردیم . شب حادثه سوسن به من تلفن زد و گفت در مهمانی شبانه‌ای در کرج شرکت کرده است و از من خواست به دنبال او بروم و به تهران بیاورمش . او گفت حالش خوب نیست و تنهایی نمی‌تواند به تهران برگردد . بلافاصله از خانه‌ام سوار خودروم شدم و به کرج رفتم و سوسن را سوار کردم . او حالش بد بود و من به او گفتم چرا مشروب مصرف کرده‌ای که عصبانی شد و ناگهان در خودرو را باز کرد و خودش را به بیرون پرت کرد . خودرو را در تاریکی جاده متوقف کردم و دیدم او به داخل دره‌ای سقوط کرده است . خیلی ترسیدم و به خانه‌ام برگشتم و به خاطر اینکه در این حادثه گرفتارنشوم حادثه را به پلیس خبر ندادم تا اینکه امروز دستگیر شدم . »

متهم در ادامه با صدور قرار عدم صلاحیت برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایایی پنهان حادثه و صحت و سقم ادعایش به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی کرج قرار گرفت . مأموران به دستور بازپرس جست‌وجو برای یافتن جسد دختر جوان را در دره‌ای که متهم ادعا می‌کند آغاز کرده‌اند .