کد خبر : 92346 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۲۳ - 20:52
قتل همسر بر سر خانه «حوادث امروز»اختلاف زن و شوهری میانسال بر سر مالکیت یک خانه 52متری در جنوب تهران باعث درگیری بین آنها شده و به قتل زن به‌دست شوهرش انجامید.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»اختلاف زن و شوهری میانسال بر سر مالکیت یک خانه 52متری در جنوب تهران باعث درگیری بین آنها شده و به قتل زن به‌دست شوهرش انجامید.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

ساعت 18دوشنبه ساکنان یکی از کوچه‌های منطقه اتابک در جنوب شرقی تهران با پلیس تماس گرفتند و از قتل زنی به‌دست شوهرش خبر دادند. آنها گفتند که این زن و شوهر در پارکینگ ساختمان با یکدیگر درگیر شده‌اند و مرد با چاقوی آشپزخانه ضربه‌ای به همسرش زده و همین ضربه باعث مرگ او شده است. دقایقی بعد مأموران کلانتری132 نبرد خود را به محل حادثه رساندند و این قتل خانوادگی به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی گزارش شد.دقایقی از وقوع این جنایت می‌گذشت که اعضای تیم بررسی صحنه جنایت، قدم به محل حادثه گذاشتند. در گوشه‌ای از پارکینگ خانه پیکر بی‌جان زن میانسال افتاده بود که شواهد نشان می‌داد یک ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش اصابت کرده است. در گوشه‌ای دیگر شوهر مقتول که عامل این جنایت بود مات و مبهوت روی زمین نشسته بود و جنایتی را که مرتکب شده بود باور نداشت.این زن و شوهر، والدین 2دختر 19 و 21ساله نیز بودند که هنگام درگیری پدر و مادرشان در خانه حضور داشتند و با صدای فریادهای آنها خود را به پارکینگ رسانده و با صحنه هولناک قتل مادر به‌دست پدرشان مواجه شده بودند.در همین حال کارآگاهان به تحقیق از ساکنان ساختمان پرداختند. آنها مدعی شدند این زن و شوهر از مدت‌ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و گاهی صدای دعوا و درگیری‌شان شنیده می‌شد. با وجود این هیچ‌کدام از همسایه‌ها باورشان نمی‌شد که درگیری و اختلافات این زن و شوهر روزی به جایی کشیده شود که یکی از آنها به‌دست دیگری به قتل برسد. در چنین شرایطی پیکر مقتوله به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل و متهم نیز بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.