کد خبر : 92370 تاریخ : ۱۴۰۲/۶/۲۷ - 20:51
قاتل مغزخوار | هانیبال لکتر واقعی در انگلستان «حوادث امروز»رابرت مادزلی که از سوی رسانه‌های انگلستان به «قاتل مغزخوار» معروف شده، آنقدر خطرناک شناخته شده که هرگز از زندان آزاد نخواهد شد. او از سال‌ها قبل در سلول عجیبی نگهداری می‌شود تا نتواند سایر زندانیان را به قتل برساند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»رابرت مادزلی که از سوی رسانه‌های انگلستان به «قاتل مغزخوار» معروف شده، آنقدر خطرناک شناخته شده که هرگز از زندان آزاد نخواهد شد. او از سال‌ها قبل در سلول عجیبی نگهداری می‌شود تا نتواند سایر زندانیان را به قتل برساند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

به نقل‌ از میرر، رابرت مادزلی اواخر دهه 70میلادی به جرم قتل مردی به نام فارل دستگیر شد. فارل مردی بود که رابرت مادزلی را در دوران نوجوانی آزار و اذیت می‌کرد و در نهایت نیز توسط او به قتل رسید. مادزلی که در آن زمان 20ساله بود، از سوی پلیس دستگیر و در همان سال به حبس ابد محکوم و به زندان فرستاده شد اما در زندان بود که تبدیل به یک قاتل سریالی شد.مادزلی 3مرد را در سال‌های مختلف در داخل زندان به قتل رساند. همه مقتولان افرادی بودند که به جرم آزار و اذیت کودکان دستگیر و زندانی شده بودند. مادزلی که دوران کودکی بسیار سختی داشته و به‌گفته خودش سال‌ها تحت شکنجه و آزار و اذیت جنسی بود، نفرت زیادی از افرادی داشت که دست به کودک آزاری می‌زدند و به همین دلیل تصمیم به قتل آنها گرفته بود. اما آنچه باعث شد که مرد جنایتکار به شهرتی جهانی دست پیدا کند، نحوه قتل‌هایی بود که در زندان مرتکب شده بود. جسد یکی از قربانیان مادزلی در حالی پیدا شد که جمجمه وی شکافته شده و قاشقی در داخل آن بود و مادزلی درست همانند فیلم سینمایی سکوت بره‌ها و داستان یک قاتل سریالی به نام هانیبال لکتر، بخشی از مغز قربانی‌اش را خورده بود. به همین دلیل این جنایتکار سریالی به «هانیبال لکتر واقعی» نیز شهرت یافت. پس از این قتل‌ها بود که مقامات زندان تصمیم گرفتند سلولی برای این مرد تهیه کنند تا او نتواند زندانی دیگری را به قتل برساند. سلولی که به تازگی اطلاعات تازه‌ای درباره آن منتشر شده است. براساس گزارش میرر، این سلول در زندان ویکفیلد و در یک جعبه شیشه‌ای است که زیر زندان واقع شده است. درست همانند قفس شیشه‌ای که قاتل هانیبال لکتر در فیلم سکوت بره‌ها در آن قرار داشت. ابعاد آن حدود 5متر در 4متر و دارای پنجره‌های شیشه‌ای ضد‌گلوله بزرگ است تا بتوان مرد جنایتکار را به‌صورت دائمی زیرنظر داشت. تخت مادزلی در این سلول شیشه‌ای از بتن ساخته شده و در از فولاد جامد. این قفس دارای یک شکاف کوچک در پایین است که نگهبانان غذاها و سایر اقلام مورد نیاز قاتل سریالی را از طریق آن عبور می‌دهند. مادزلی در شبانه‌روز 23ساعت در سلول حبس می‌شود و فقط برای یک ساعت برای ورزش بیرون برده می‌شود. حین ورزش نیز 6 نگهبان او را تا محوطه تمرین همراهی می‌کنند و هرگز اجازه تماس با سایر زندانیان را ندارد. مادزلی گفته است که از سلول انفرادی خود احساس عذاب می‌کند و حتی چندین بار درخواست سم کرده تا به زندگی خودش پایان دهد.