کد خبر : 92401 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۲ - 20:01
دستگیری 2 برادر به ظن قتل پدر «حوادث امروز»ماموران پلیس تهران پس از کشف جسد مردی که با شلیک گلوله به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود دو پسر وی را به عنوان مظنون بازداشت کرد ند. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»مأموران پلیس تهران پس از کشف جسد مردی که با شلیک گلوله به طرز مرموزی به کام مرگ رفته بود دو پسر وی را به عنوان مظنون بازداشت کرد ند. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان، ساعت 23:38 دقیقه شامگاه جمعه سی و یکم شهریور ماه امسال مأموران کلانتری 122 دربند به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد میانسالی در خانه اش به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته است . مأموران اعلام کردند دقایقی قبل اعضای خانواده‌ای تلفتی به اداره پلیس اطلاع دادند که پدرشان با شلیک گلوله به زندگی اش پایان داده است .

با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و عوامل تشخیص هویت راهی محل شدند و در آنجا با جسد مرد 78 ساله‌ای به نام سعید روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله‌ای به قفسه سینه اش فوت کرده بود.

بررسی های تیم جنایی با توجه به پاشیدن خون روی فرش و قرار گرفتن کلت کمری در نزدیکی جسد حکایت از آن داشت مرگ مرد میانسال خودکشی نیست و به احتمال زیاد وی به قتل رسیده است . همچنین مشخص شد این حادثه ساعت 10 :30 دقیقه شب رخ داده است اما خانواده وی چند ساعت بعد حادثه را به پلیس اعلام می‌کنند .

از سوی دیگر مشخص شد مرد فوت شده که بازنشسته آموزش و پرورش است از مدتی قبل با خانواده اش و مخصوصا دو پسرش اختلاف داشته و قبل از حادثه هم با آنها مشاجره لفظی داشته است . به همین دلیل مأموران پلیس دو پسر مرد فوت شده را به عنوان مظنون به قتل پدرشان بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند .

دو متهم در بازجویی‌ها قتل پدرشان را انکار کردند و در ادعایی گفتند : « پدرمان مدتی بود با مشکلات مالی روبه‌رو شده بود و به همین دلیل مدتی قبل قرص خورد تا به زندگی اش پایان دهد اما ما او را به بیمارستان منتقل کردیم و نجات پیدا کرد . او با هم اختلاف داشت اما ما درمرگ او دخالتی نداشتم و امشب با شلیک گلوله به زندگی اش پایان داد . »

تحقیقات از متهمان تا روشن شدن زوایایی پنهان حادثه ادامه دارد .