کد خبر : 92403 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۲ - 20:06
قتل 2 برادر با شلیک گلوله «حوادث امروز»مردی که از 29 روز قبل به اتهام قتل دو برادر در شهرستان جیرفت تحت تعقیب قرار داشت بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مردی که از 29 روز قبل به اتهام قتل دو برادر در شهرستان جیرفت تحت تعقیب قرار داشت بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب فرمانده انتظامی جیرفت گفت: دوم شهریور امسال مأموران پلیس از حادثه تیراندازی در یکی از خیابان‌ها با خبر شده و در محل حاضر شدند.بررسی‌ها نشان داد دو برادر که در حال عبور بودند با شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف هدف قرار گرفته و جان باخته‌اند. تحقیقات میدانی پلیس هم نشان داد که عامل قتل از داخل خودروی سواری شروع به تیرندازی کرده و از محل گریخته است. همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها نشان داد عامل حادثه از مجرمان سابقه‌دار است که به اتهام شرارت و درگیری بازداشت شده بود. مأموران سرانجام موفق شدند پس از 29 روز از وقوع حادثه عامل قتل را شناسایی و بازداشت و در بازرسی از مخفیگاه وی اسلحه جنگی را کشف کنند. تحقیقات برای شناسایی انگیزه قتل در حال بررسی است.