کد خبر : 92432 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۶ - 17:27
گذشت از افغان جنایتکار «حوادث امروز»مرد میانسال تبعه افغانستان که دختر ۱۹ساله‌اش را در خانه به قتل رسانده بود، قبل از محاکمه از سوی همسرش بخشیده شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»مرد میانسال تبعه افغانستان که دختر ۱۹ساله‌اش را در خانه به قتل رسانده بود، قبل از محاکمه از سوی همسرش بخشیده شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

متهم ۵۵ ساله به نام بصیر شامگاه هجدهم تیر امسال دو دختر جوانش را در خانه‌شان در شهرک ولی‌عصر‌(عج) تهران زندانی کرده و شکنجه داد. یکی از آنها که آناز ۱۹‌ساله بود را به قتل رساند و می‌خواست مرگش را خودکشی نشان دهد که ماجرا لو رفت. با گذشت سه ماه از این ماجرا، متهم برای شرکت در آخرین جلسه تحقیقات از زندان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت‌: چند بار پسرانم و همسایه‌ها گفته بودند، دو دخترم با نگهبان پارک محله‌مان در ارتباط هستند‌. تعقیب‌شان کرده و آنها را با هم دیدم که ترک موتور نشسته و حتی بستنی‌فروشی هم رفته بودند. دخترانم را در خانه زندانی کرده و چند بار کتک‌شان زدم. حتی ۱۰روز قبل از مرگ آناز با مرد نگهبان حرف زدم و خواستم اگر قصد ازدواج با دخترم را دارد پیشقدم شود. به‌دروغ گفت تا دو روز دیگر مقدمات عقد را فراهم می‌کند که کاری نکرد‌. آن شب دخترانم دوباره می‌خواستند بیرون بروند، آن‌قدر کتک‌شان زدم که فلج شوند اما دختر ۱۹ساله‌ام را کشتم. همچنین مادر، دختر کشته شده نزد بازپرس پرونده آمد و گفت‌: شوهرم تنها نان‌آور خانواده‌مان است. داغ یک فرزند را دیده‌ام و دیگر تحمل این‌که شوهرم را هم از دست بدهم ندارم‌. بچه‌های دیگری هم دارم که نمی‌توانم آنها را بدون پدرشان بزرگ کنم. شوهرم را می‌بخشم.