کد خبر : 92448 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۹ - 16:52
نقابداران امان خوردن قهوه را به پسر جوان ندادند «حوادث امروز»پسر جوانی که همراه دوستانش برای خوردن قهوه به کافی‌شاپی در یکی از خیابان‌های شرقی رفته بود از سوی دو مرد نقابدار با ضربات چاقو به قتل رسید. متهمان تحت تعقیب پلیس قرار دارند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»پسر جوانی که همراه دوستانش برای خوردن قهوه به کافی‌شاپی در یکی از خیابان‌های شرقی رفته بود از سوی دو مرد نقابدار با ضربات چاقو به قتل رسید. متهمان تحت تعقیب پلیس قرار دارند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

ساعت ۲۰ شامگاه جمعه هفتم مهرماه، مأموران پلیس تهران تلفنی به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند پسر جوانی در درگیری زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ رفته است.با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان و در آنجا با جسد خونین پسر جوانی به نام ارسلان روبه‌رو شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد ساعتی قبل مقتول همراه دوستان و نامزدش با خودرویش برای خوردن قهوه به کافی‌شاپی در یکی از خیابان‌های تهرانپارس می‌روند که دو پسر نقاب‌دار به او حمله می‌کنند و او را به قتل می‌رسانند.یکی از دوستان مقتول به مأموران پلیس گفت: «ارسلان و نامزدش به سراغ من و دوست مشترکمان آمدند و قرار شد با هم به کافی‌شاپ برویم و در آنجا قهوه بخوریم. او در نزدیکی کافی‌شاپ خودرو را نگه داشت و از آن پیاده شد و به کافی‌شاپ رفت و قهوه سفارش داد. سپس به طرف ما آمد، در همین لحظه دو پسر نقابدار به او حمله کردند و با چاقو ارسلان را زخمی و به سرعت فرار کردند. با دیدن این صحنه به سرعت به طرف دوستمان رفتیم، اما موفق به دستگیری ضاربان نشدیم و فقط توانستیم ارسلان را به بیمارستان منتقل کنیم.»

شناسایی قاتلان
کارآگاهان پلیس در ادامه برای بررسی حادثه، فیلم دوربین‌های مداربسته را بازبینی کردند که مشخص شد دو پسر جوان، نقاب مشکی به صورت داشتند و پس از حادثه هم به سرعت فرار کردند. مأموران در بررسی‌های بعد دریافتند ضاربان افراد آشنایی هستند و با برنامه‌ریزی حساب شده از ساعتی قبل مقتول را تحت نظر داشتند تا در فرصت مناسب او را با چاقو هدف قرار دهند. با به دست آمدن این اطلاعات، مأموران تصاویر به دست آمده از قاتلان را به خانواده مقتول نشان دادند و آن‌ها هم با دیدن فیلم صحنه قتل، متهمان به نام‌های ستار و فرزین را شناسایی کردند.یکی از اعضای خانواده مقتول به مأموران گفت: «ارسلان، ستار و فرزین را می‌شناخت و با آن‌ها ارتباط داشت تا اینکه متوجه شدیم مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کرده‌اند. ستار و فرزین چند باری برای پسرم خط و نشان کشیده و او را تهدید به مرگ کرده بودند. آن‌ها یک هفته قبل در پارکی ارسلان را تا سر حد مرگ کتک زده و بعد هم فرار کرده بودند. الان که تصاویر ضاربان را دیدم، مطمئن هستم عاملان قتل پسرم، ستار و فرزین هستند و از آن‌ها به اتهام قتل ارسلان شکایت دارم.»همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم، مأموران دو متهم را به عنوان مظنون در قتل پسر جوان تحت تعقیب قرار دادند. تحقیقات درباره این حادثه تا روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.