کد خبر : 92472 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۱۲ - 10:44
مرگ آتشین راننده شوتی در تصادف با اتوبوس «حوادث امروز» رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ شوتی حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴  محور سربیشه_نهبندان" یک کشته  و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ شوتی حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴ محور سربیشه_نهبندان" یک کشته و تعدادی مصدوم برجای گذاشت.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۵ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۴ محور "سربیشه_نهبندان"، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از زاهدان عازم مشهد مقدس بوده برخورد و دچار حریق شده‌اند که بر اثر این حادثه راننده پژو جان خود را از دست داده و مسافران قبل از حریق از اتوبوس خارج که تعدادی بصورت سرپایی مجروح شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس انحراف به چپ خودروی پژو تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.

عملیات نفس گیر هلال احمر خراسان جنوبی برای نجات ۲۸ نفر از دل آتش

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز گفت: در حادثه برخورد اتوبوس با سواری در محور سربیشه _ بیرجند که در شب گذشته به وقوع پیوست، ۲۸ نفر نجات یافتند.

وی افزود: در حادثه شب گذشته در محور سربیشه-بیرجند، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به همراه پلیس و دیگر نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر و نسبت به نجات مسافران که ۲۸ نفر بودند اقدام کردند.

کاوسی بیان کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و یک نفر فوتی نیز پس از رهاسازی در محل حادثه به مراجع قانونی تحویل شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به بالا بودن آمار حوادث و سوانح در استان خراسان جنوبی بر رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان و حرکت با سرعت مطمئنه تاکید کرد.