کد خبر : 92510 تاریخ : ۱۴۰۲/۷/۲۱ - 12:51
قتل مجازات رابطه پنهانی «حوادث امروز»مرد ساندویچ‌فروشی که ابتدا همسرش را با چاقو به قتل رساند و سپس مرد کارمندی را با ضربه چاقو به پرتگاه مرگ کشانده بود، پس از دستگیری مدعی شد به همسرش گمان بد داشته‌است.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»مرد ساندویچ‌فروشی که ابتدا همسرش را با چاقو به قتل رساند و سپس مرد کارمندی را با ضربه چاقو به پرتگاه مرگ کشانده بود، پس از دستگیری مدعی شد به همسرش گمان بد داشته‌است.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز چهارشنبه نوزدهم مهر زن جوانی در تهران وحشت‌زده با اداره پلیس تماس گرفت و از تماس برادرش با او خبر داد که گفته است همسرش را در خانه به قتل رسانده و می‌خواهد مرد دیگری را هم به قتل برساند: «برادرم گفت می‌خواهم خودم را به پلیس معرفی کنم. او این حرف‌ها را زد و تلفن همراهش را قطع کرد و به تماس‌های بعدی من هم جوابی نداد. بلافاصله با تلفن زن برادرم تماس گرفتم، اما او نه تلفن همراهش را و نه تلفن خانه‌اش را جواب نداد. الان می‌خواهم به محل زندگی برادرم حوالی منطقه عباس‌آباد بروم و از او خبری بگیرم، اما خیلی نگرانش هستم و از پلیس درخواست کمک دارم.»
جسدی با ۱۰ ضربه
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد راهی محل شدند، اما هر چقدر زنگ خانه طبقه دوم ساختمان مسکونی را زدند، کسی در را باز نکرد. مأموران در ادامه تلفن همراه فرید را گرفتند، اما او جواب نداد و در نهایت به دستور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران قفل در آپارتمان را تخریب کردند و در یکی از اتاق‌ها با جسد زن ۴۰ ساله‌ای به نام مهناز روبه‌رو شدند که با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود. زن جوانی که موضوع را به پلیس خبر داده‌بود، در محل حادثه تأیید کرد، مقتول همسر برادرش است.بدین ترتیب با تأیید حادثه خونین، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیق پای در قتلگاه زن جوان گذاشتند.
گمان بد
معاینات اولیه تیم پزشکی قانونی نشان داد حدود دو ساعتی از قتل زن ۴۰ ساله می‌گذرد و مشخص شد قاتل دقایقی مانده به ساعت ۸ صبح، همسرش را به قتل رسانده و پس از گذشت ساعتی موضوع را به خواهرش خبر داده‌است. بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از آن داشت قاتل مغازه ساندویچی دارد و همسرش هم خانه‌دار بوده‌است و از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا می‌کنند. آنطور که در تحقیقات میدانی مشخص شد، قاتل به همسرش گمان بد داشته و به رفتار‌های همسرش مشکوک شده و احتمال می‌داده همسرش با مردی ارتباط پیامکی داشته‌است. اختلاف زن و شوهر ادامه داشته تا اینکه صبح روز حادثه، قاتل وقتی دو پسر دانش‌آموزش به مدرسه می‌روند، در درگیری همسرش را به قتل می‌رساند و حادثه را به خواهرش خبر می‌دهد.
درگیری خونین دوم
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، این فرضیه برای تیم جنایی قوت گرفت که قاتل به احتمال زیاد برای درگیری خونین دیگری به سراغ همان مردی رفته‌است که به رابطه او با همسرش مشکوک است. بدین ترتیب مأموران برای دستگیری قاتل و شناسایی مردی که جانش در خطر بود، دست به تحقیقات میدانی زدند، اما دقایقی بعد مأموران کلانتری جوادیه تهرانپارس درگیری خونین دو مرد را به تیم جنایی خبر دادند که یکی از آن‌ها بر اثر ضربه چاقویی به گردنش برای درمان به بیمارستان منتقل و ضارب هم بازداشت شده‌بود.بررسی‌ها نشان داد ضارب همان قاتل فراری است که ساعتی قبل همسرش را کشته‌است و مرد زخمی هم بهروز نام دارد که فرید به ارتباط او با همسرش مشکوک بوده‌است.تیم جنایی در محل حادثه دریافت مرد زخمی کارمند اداره‌ای است و قاتل فراری با او در نزدیکی محل کارش درگیر شده و از ناحیه گردن به شدت او را زخمی کرده‌است.متهم در نخستین بازجویی‌ها در اداره پلیس ادعا کرد به رفتار‌های همسرش و بهروز مشکوک شده و به همین دلیل ابتدا همسرش را به قتل رسانده و سپس در درگیری بهروز زخمی کرده‌است.تحقیقات در حالی درباره این دو حادثه ادامه دارد که مرد زخمی بر اثر ضربه چاقو به گردنش در یک قدمی مرگ قرار دارد و در قسمت مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.