کد خبر : 92578 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۲ - 00:07
قتل پسر 18 ساله برای سرقت تلفن همراه «حوادث امروز»چهار زورگیر موتورسوار نیمه‌های شب هنگام سرقت تلفن همراه پسری جوان، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند و از محل گریختند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»چهار زورگیر موتورسوار نیمه‌های شب هنگام سرقت تلفن همراه پسری جوان، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند و از محل گریختند.«حوادث امروز»گزارش میدهد.


دقایقی مانده به ساعت ۲۴ شامگاه یک‌شنبه ۳۰ شهریور‌ماه امسال قاضی موسی رضا‌زاده، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ابوسعید از قتل پسر جوانی در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در پیاده‌رو خیابان منصور با جسد خونین پسر ۱۸ ساله‌ای به نام ارسلان روبه‌رو شد که با ۱۰ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهدان حادثه حکایت از آن داشت مقتول لحظاتی قبل در درگیری با چند زورگیر موتورسوار به قتل رسیده است. مأموران در نخستین گام دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند و مشخص شد لحظه حادثه، پسر ۱۸ ساله در پیاده‌رو در حال حرکت بوده که دو موتورسیکلت با چهار سرنشین در نزدیکی او توقف می‌کنند. ثانیه‌هایی بعد ترک‌نشین‌های دو موتورسیکلت با قمه و چاقو از موتور پیاده می‌شوند و به طرف پسر جوان می‌روند. آن‌ها قصد دارند تلفن همراه او را سرقت کنند، اما ارسلان مقاومت می‌کند و در نهایت هم زورگیران خشن چند ضربه با قمه و چاقو به او می‌زنند و تلفن همراهش را سرقت می‌کنند و به سرعت از محل می‌گریزند.همزمان با ادامه تحقیقات برای شناسایی عاملان قتل پسر جوان، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.