کد خبر : 92599 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۹ - 18:57
معتاد کردن پسران جوان برای سرقت «حوادث امروز»دختر جوانی پس از اینکه پدرش باازدواج دوم او را ترک کرد قدم به دنیای مجرمان گذاشت و پس از آشنای با پسران جوان آنها را معتاد و برای سرقت اجیر می کرد . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز»دختر جوانی پس از اینکه پدرش باازدواج دوم او را ترک کرد قدم به دنیای مجرمان گذاشت و پس از آشنای با پسران جوان آنها را معتاد و برای سرقت اجیر می‌کرد . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چندی قبل مرد جوانی درتهران به اداره پلیس رفت و از سرقت وسایل قیمتی خانه اش شکایت کرد . وی در توضیح ماجرا گفت :« من و همسرم در خانه عمویم شام دعوت بودیم و وقتی به خانه مان برگشتیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم . تمام وسایل به هم ریخته بود و همه چیز حکایت از آن داشت سارق یا سارقانی به خانه مان دستبرد زده‌اند . وقتی به محل نگهداری دلارها و طلاهایمان رفتیم متوجه شدیم سرقت شده است . من اموال قیمتی ام را در مکان خاصی جاسازی کرده بودم و الان احتمال می‌دهیم سارق اموالم فرد آشنایی است .

لباس های مارکدار

با شکایت مرد جوان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند . مأموران پلیس در بررسی های میدانی با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه به رد پای مرد جوانی رسیدند که نقاب به صورت داشت . در حالی که تصویر متهم قابل شناسایی نبود مأموران از شاکی برای دیدن تصویر متهم دعوت کردند و وی وقتی تصویر ثبت شده متهم در دوربین های مداربسته را دید سارق را شناسایی کرد و گفت : « سارق چهره اش مشخص نیست اما او پسر عموی من به نام سروش است و او را از لباس های مارکدارش شناختم چون در آخرین سفری که به خارج از کشور داشتم خودم ان لباس‌ها را برای او هدیه آوردم . او وضعیت مالی خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا از خانه‌ام سرقت کرده است . »

اجیر شدم

بدین ترتیب مأموران سروش را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند . متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد و گفت از سوی دختر جوانی به نام سهیلا اجیر شده بود .وی گفت :« مدتی قبل دختر جوانی را سوار خودروم کردم و با او آشنا شدم . آشنایی ما باعث شد او مرا معتاد به مواد مخدر کند . دختر جوان هنگام مصرف مواد در خانه اش از من عکس و فیلم تهیه کرد و تهدید کرد برای اینکه عکس و‌ها و فیلم های را برای همسرم نفرستد از خانه افراد پولدار سرقت کنم . من به خاطر آبرویم و همچنین هزینه مصرف موادم قبول کردم و از خانه پسرعمویم که پولدار است سرقت کردم . »

کینه قدیمی

پس از این مأموران سهیلا را بازداشت کردند . بررسی‌ها نشان داد سهیلا مدتی است با همین شیوه و شگرد مردان جوان را به دام می‌اندازد و پس از تهیه عکس و فیلم آنها را مجبور به سرقت از خانه های اقوام پولدارشان می‌کند .

متهم 28 ساله در بازجویی‌ها گفت :« من لیسانس دارم و حسابدار و صندوق دار یک مغازه بزرگ هستم اما به خاطر کینه‌ای که از مردان داشتم نقشه سرقت را با مردانی که به دام انداخته بودم اجرا کنم . 5 سال قبل پدرم عاشق زنی شد و ما را رها کرد . پس از این حادثه با اینکه وضع مالی خوبی داشتم برادرم از من کلاهبرداری و به خارج از کشور فرار کرد . من از مردان کینه به دل گرفتم و پس از آن کنار خیابان سوار خودرو افراد پولدار می‌شدم و آنها را در فرصت مناسب معتاد می‌کردم و سپس مجبورشان می‌کردم از خانه بستگان پولدارشان سرقت کنند . »

تحقیقات از متهمان ادامه دارد .