کد خبر : 92602 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۱۰ - 19:58
بازداشت قاتل فراری پس از 3 سال «حوادث امروز» سارق مسلح که از سه سال قبل تحت تعقیب ماموران پلیس شهرستان فریدونکنار قرار داشت بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» سارق مسلح که از سه سال قبل تحت تعقیب مأموران پلیس شهرستان فریدونکنار قرار داشت بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: بهمن ماه سال 1399 مأموران پلیس از حادثه تیراندازی در ساختمان مسکونی با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که مرد صاحب‌خانه با شلیک گلوله اسلحه کمری به قتل رسیده ومقداری لوازم خانه سرقت شده است. همزمان با حضور بازپرس و انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های بیشتری در این باره انجام شد.بررسی‌ها نشان داد که خودروی مقتول هم سرقت شده است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس چند مظنون را شناسایی و بازداشت کردند اما بررسی‌ها نشان داد که هیچ کدام در جریان قتل نقش نداشته‌اند تا این که چند روز قبل و بعد از گذشت سه سال مأموران موفق شدند عامل اصلی حادثه را شناسایی و بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت شب حادثه به همراه یکی از دوستانش به خانه مقتول دستبرد زده و مرد صاحب‌خانه را با شلیک گلوله اسحله کمری به قتل رسانده است. در حالی که تحقیقات برای بازداشت همدست متهم در جریان است متهم صحنه جرم را بازسازی و به دستور قاضی راهی زندان شد.