کد خبر : 92608 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۱۲ - 16:42
بازداشت عروس 16 ساله به اتهام قتل شوهرش «حوادث امروز»عروس 16 ساله که متهم است با همدستی مردی جوان شوهرش را به قتل رسانده بازداشت شدند. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

«حوادث امروز»عروس 16 ساله که متهم است با همدستی مردی جوان شوهرش را به قتل رسانده بازداشت شدند. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

ساعت 6 صبح روز پنجشنبه یازدهم آبان ساکنان ساختمان مسکونی در نزدیکی خیابان سبلان با شنیدن فریادهای کمک خواهی زن همسایه شان از خانه هایشان سراسیمه بیرون آمدند . زن جوان در آپارتمانشان را باز کرده بود و با صدای بلند همراه با گریه می‌گفت « کمک کنید همسرم خودش را کشت » . اهالی ساختمان وقتی به خانه زن جوان رسیدند با جسد خونین شوهرش جلو در حمام روبه‌رو شدند که خونش تمامی کف اتاق پذیرایی و فرش‌ها را رنگین کرده بود .

تازه داماد

لحظاتی بعد با اعلام خبر قتل مرد جوانی از سوی یکی از همسایه‌ها به اداره پلیس تیمی از مأموران کلانتری راهی محل شدند . بررسی های ابتدایی صحنه حادثه حکایت از مرگ مشکوک مرد جوان داشت و بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند .

نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده تازه داماد 20 ساله‌ای به نام پژمان است که از مدتی قبل همراه همسر 16 ساله اش به نام پرستو در این ساختمان زندگی می‌کرده‌اند .

ادعای عجیب

تیم جنایی در ادامه بررسی‌ها به سراغ همسر پژمان رفتند که حادثه را به همسایه‌ها خبر داده بود . وی گفت : « همسرم هر روز صبح به محل کارش می‌رفت و من هم دقایقی مانده به ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم و به طرف آشپزخانه رفتم تا برای شوهرم صبحانه آماده کنم که در نزدیکی حمام با جسد خونین او روبه‌رو شدم . همان لحظه فهمیدم او به خاطر مشکلاتی به زندگی اش پایان داده است . »

قتل

مأموران پلیس در بررسی های بعدی متوجه شدند وسایل خانه به هم نریخته است و سرقتی هم از محل انجام نشده است . از سوی دیگر در حالی که همسر تازه داماد مدام تکرار می‌کرد همسرش به قتل رسیده است بررسی های تیم جنایی و آزمایشات پزشکی قانونی در محل حادثه حکایت از آن داشت اولا ساعتی از مرگ مرد جوان گذشته است و دوم اینکه 16 ضربه چاقویی که به بدن پژمان اصابت کرده با توجه به نوع ضربه‌ها و آثاری که در بدن باقی گذاشته است دگر زنی است و خود زنی در این حادثه متنفی است . مأموران پلیس در بررسی‌ها دریافتند مقتول به احتمال زیاد از سوی فرد یا افرادی در خانه اش غافلگیر شده و پس از زخمی شدن به طرف حمام فرار کرده اما بر اثر ضربات متعدد چاقو و خونریزی شدید در نزدیکی حمام افتاده و فوت کرده است .

ازدواج اجباری

در بخش دیگری از تحقیقات پلیسی معلوم شد مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته‌اند و گفته های همسایه هم درگیری های آنها را در شب حادثه و روز های قبل از حادثه تأیید کرد . بدین ترتیب مأموران عروس 16 ساله را به عنوان مظنون در قتل همسرش بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند . وی در ادعایی گفت : « من به اجبار خانواده‌ام با پژمان ازدواج کردم و به همین دلیل همیشه با هم اختلاف داشتیم . ما زد و خورد هم داشتیم و شب حادثه هم با یکدیگر درگیر شدیم و بعد من در اتاق دیگری خوابیدم تا اینکه صبح وقتی برای آماده کردن صبحانه از خواب بیدار شدم با این صحنه روبه‌رو شدم وفکر کردم همسرم به خاطر اختلافاتی که با من داشته خودکشی کرده است . »

بازداشت دومین مظنون

مأموران پلیس در ادامه تحقیقات میدانی دریافتند یکی از بستگان دور مقتول که مرد جوانی است در شب حادثه در نزدیکی محل زندگی مقتول پرسه می‌زده است . بنابراین مرد جوان شناسایی و به عنوان دومین مظنون در قتل تازه داماد بازداشت شد . تحقیقات از دو متهم ادامه دارد .