کد خبر : 92612 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۱۲ - 18:25
قاتل فراری بعد از 3 سال بازداشت شد «حوادث امروز»سارق مسلح که از سه سال قبل تحت تعقیب مأموران پلیس شهرستان فریدونکنار قرار داشت، بازداشت شد.«حوادث امروز»گزارش میدهد.

«حوادث امروز»سارق مسلح که از سه سال قبل تحت تعقیب مأموران پلیس شهرستان فریدونکنار قرار داشت، بازداشت شد.«حوادث امروز»گزارش میدهد.


سرهنگ علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: بهمن ماه سال ۱۳۹۹ مأموران پلیس از حادثه تیراندازی در ساختمان مسکونی با خبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که مرد صاحبخانه با شلیک گلوله اسلحه کمری به قتل رسیده و مقداری لوازم خانه سرقت شده‌است. همزمان با حضور بازپرس و انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی‌های بیشتری در این‌باره انجام شد. بررسی‌ها نشان داد که خودروی مقتول هم سرقت شده‌است. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس چند مظنون را شناسایی و بازداشت کردند، اما بررسی‌ها نشان داد که هیچ‌کدام در جریان قتل نقش نداشته‌اند تا اینکه چند روز قبل و بعد از گذشت سه سال مأموران موفق شدند عامل اصلی حادثه را شناسایی و بازداشت کنند. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت شب حادثه به همراه یکی از دوستانش به خانه مقتول دستبرد زده و مرد صاحبخانه را با شلیک گلوله اسلحه کمری به قتل رسانده بود. در حالی که تحقیقات برای بازداشت همدست متهم در جریان است، متهم صحنه جرم را بازسازی کرد و به دستور قاضی راهی زندان شد.