کد خبر : 92616 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۱۹ - 18:58
مرگ 3 زن زیر تیغ جراحان زیبایی «حوادث امروز» سه زن جوان که در یک روز برای عمل جراحی زیبایی به سه کلینیک مختلف در شمال تهران رفته بودند زیر تیغ جراحی به کام مرگ رفتند . «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» سه زن جوان که در یک روز برای عمل جراحی زیبایی به سه کلینیک مختلف در شمال تهران رفته بودند زیر تیغ جراحی به کام مرگ رفتند . «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

به گزارش جوان، صبح روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه به بازپرس جنایی تلفنی خبر رسید زن جوانی هنگام عمل جراحی در کلینیک زیبایی در شمال تهران فوت کرده و خانواده اش از کادر پزشکی و مسئولان کلینیک شکایت دارند . بررسی‌ها نشان داد زن جوان برای عمل ساکشن به کلینیک رفته و پس از بی هوشی دیگر به هوش نیامده و تیم پزشکی هم مرگ وی را اعلام کرده‌اند .

در حالی تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مرگ زن جوان دیگری هم به بازپرس اعلام شد . مأموران اعلام کردند زن جوان دیگری برای عمل زیبایی و لاغری به کلینیک زیبایی رفته و هنگام عمل جراحی قلبش از تپش ایستاده و به کام مرگ رفته است . سومین مرگ زن جوان هم ساعتی بعد از اعلام دو حادثه قبلی به پلیس گزارش شد . مأموران پلیس دریافتند این زن هم مانند دو زن دیگر برای عمل جراحی زیبایی مدتی قبل با پرداخت مبلغ زیادی در کلینک زیبایی نوبت گرفته تا اینکه ساعتی قبل برای عمل جراحی به اتاق عمل می‌رود اما پزشک معالج جسد بی جان او را تحویل خانواده اش می‌دهند .پس از مرگ غم انگیز سه زن جوان زیر تیغ عمل جراحی زیبایی پرونده های آنها برای رسیدگی به دستور بازپرس جنایی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شد .