کد خبر : 92629 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۲۱ - 11:02
اتهام قتل مرد سالخورده به گردن زن خدمتکار «حوادث امروز» ماموران پلیس تهران زن جوانی را که مستخدم مرد سالخورده ای بود در مرگ مشکوک وی بازداشت کردند .«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مأموران پلیس تهران زن جوانی را که مستخدم مرد سالخورده‌ای بود در مرگ مشکوک وی بازداشت کردند .«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

شامگاه پنج شنبه هیجدهم آبان مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای در خانه اش در خیابان خوش با خبر و راهی محل شدند .

مأموران پلیس در محل حادثه با جسد مرد 75 ساله‌ای روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود .

یکی از دختران مرد فوت شده گفت : « پدرم به نام حمید دو سال قبل به دلیلی از مادرم جدا شد و تنها زندگی می‌کرد . مدتی قبل احساس کردیم او نیاز به پرستار خانگی دارد و به همین دلیل زن جوان را به عنوان مستخدم استخدام کردیم . پدرم بیماری نداشت و سر حال بود تا اینکه ساعتی قبل مستخدمش تماس گرفت و گفت پدرمان فوت کرده است . الان من از پرستار خانگی او شکایت دارم و احتمال می‌دهم او در مرگ پدرم نقش داشته باشد . »

انکار

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ مأموران به دستور بازپرس دادسرای امور جنایی پرستار خانگی مرد فوت شده را بازداشت کردند . وی صبح دیروز در بازجویی مدعی شد در مرگ مرد سالخوردهن قشی نداشته و ادعایی گفت : « 7 ماه قبل برای کارهای خانه حمید استخدام شدم و معمولا هم هفته‌ای یک بار برای کار به خانه اش می‌آمدم . من علاوه بر نظافت و انجام های کارهای خانه برای یک هفته او غذا هم می‌پختم و دریخچال می‌گذاشتم . روز حادثه به خانه اش آمدم و کارهای نظافت را انجام دادم . حمید پس از اینکه ناهار خورد به پارک رفت و ساعتی بعد دوباره به خانه برگشت . او برای استحمام به حمام رفت و وقتی بیرون آمدم ناگهان حالش بد شد و روی زمین افتاد . بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و عوامل اورژانس هم به خانه آمدند . آنها حمید را معاینه کردند و گفتند او فوت کرده است . پس از این با فرزندان او تماس گرفتم و موضوع مرگ پدرشان را خبر دادم . من هیچ دخالتی در مرگ مرد سالخورده نداشتم و نمی‌دانم او به چه علتی فوت کرد . »

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .