کد خبر : 92644 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۲۳ - 19:35
قاتل هالیودی به دام پلیس افتاد «حوادث امروز» پسر مدیر اجرایی هالیوود به اتهام قتل فجیع همسرش و پدر و مادر او بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» پسر مدیر اجرایی هالیوود به اتهام قتل فجیع همسرش و پدر و مادر او بازداشت شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

سه‌شنبه شب گذشته بعد از اینکه کارگران ساختمانی در یکی از خیابان‌های لس‌آنجلس نیمی از جسد یک زن را در کیسه پلاستیکی در سطل زباله پیدا کردند، پلیس در جریان قرار دادند. مأموران با حضور در محل و با استفاده از دی ان‌ای و آثار و شواهد موجود، هویت مقتول به نام می‌لی 37ساله را شناسایی کردند. این اطلاعات در ادامه، آنها را به‌خانه ساموئل هاسکل 35ساله، همسر می‌لی و پسر سم هسکل مدیر اجرایی و تهیه‌کننده هالیوود در لس‌آنجلس کشاند. پلیس به خانه ساموئل رفت و در بازرسی از خانه او رد خون و شواهد دیگری کشف شد که نشان داد ساموئل در قتل همسرش می‌لی نقش دارد. در تحقیقات بعدی مشخص شد پدر 71ساله و مادر 64ساله می‌لی که با آنها زندگی می‌کردند ناپدید شده‌اند. ساموئل و می‌لی 3فرزند داشتند که بچه‌ها در خانه بودند اما خبری از مادر و پدر می‌لی نبود. بنابراین پلیس ساموئل را در چهارشنبه 8نوامبر امسال با قرار وثیقه 2میلیون دلاری بازداشت کرد. تحقیقات گسترده پلیس درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه چند کارگر ساختمانی روزمزد، به پلیس گفتند که ساموئل از آنها خواسته 3کیسه زباله بزرگ را در ازای 500دلار دور بیندازند.

این کارگران ادامه دادند که ساموئل آنها را در 7نوامبر استخدام کرده بود وگفت که 3کیسه پر از سنگ را جابه‌جا کنند، اما کیسه‌ها نرم و خیس بودند و هر کدام حدود 20کیلو وزن داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم داخل‌شان را نگاه کنیم.

یکی از کارگران ادامه داد: من کیسه‌ها را باز کردم و از دیدن محتویات آن وحشتزده شدم. اعضای تکه‌تکه بدن داخل کیسه‌ها‌ بود. او گفت: به سرعت به خانه ساموئل برگشتیم، پولش را پس دادیم و کیسه‌ها را جلوی خانه در خیابان رها کردیم و خودمان از آن منطقه دور شدیم. به‌گفته پلیس لس‌آنجلس تحقیقات در مورد این پرونده و پیدا شدن

نیم تنه بالای می‌لی و پدر و مادر همسر ساموئل و زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد.