کد خبر : 92688 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۱ - 11:25
بازداشت زوج متهم به کودک ربایی در بیمارستان میلاد «حوادث امروز» تحقیقات پلیس تهران از زنی که مدعی است برای ادای نذر از کرج به بیمارستانی در غرب تهران آمده در جریان است. «حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» تحقیقات پلیس تهران از زنی که مدعی است برای ادای نذر از کرج به بیمارستانی در غرب تهران آمده در جریان است. «حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

دو روز قبل زنی در بخش زنان و زایمان بیمارستان میلاد در حال شیردادن به نوزادش بود که متوجه شد زنی کوله‌ به دست درحال نگاه کردن به اوست. مادر جوان که احتمال می‌داد این زن قصد ربودن نوزادش را دارد مأموران حراست بیمارستان را از ماجرا با خبر کرد. بعد از آن بود که مأموران حراست آن زن را بازداشت کردند. مأموران در اولین گام کوله زن را بررسی و داخل آن پتوی لباس نوزاد و یک قوطی شیرخشک کشف کرد‌ند. مأموران همچنین در بررسی گوشی تلفن همراه او پیامک‌هایش را بررسی کرده و متوجه شدند او به صورت پیامکی با شوهرش در ارتباط است، بنابراین شوهر وی را سوار بر موتورسیلکت مقابل بیمارستان بازداشت کردند. در جریان بررسی‌های بیشتر معلوم شد زن جوان دوبار در آن بیمارستان عمل جراحی صورت داده و صاحب فرزند هم نمی‌شود برای همین مأموران احتمال دادند وی برای کودک ربایی به بیمارستان آمده بود.

در شاخه دیگری از برسی‌ها آن زن تحقیق قرار گرفت. او گفت: من ساکن سرآسیاب کرج هستم و 13 سال است ازدواج کرده‌ام اما صاحب فرزند نمی‌شوم. مدتی قبل به خاطر مشکل حرکتی که داشتم در این بیمارستان عمل جراحی پا انجام دادم. نذر کرده بودم اگر وضعیت سلامتی‌ام بهتر شد مقداری وسایل بچه به زنی که تازه مادر شده است بدهم. از چندی قبل وضعیت سلامتی‌ام بهتر شد و تصمیم گرفتم نذرم را ادا کنم. ابتدا در محل مان تحقیق کردم اما کسی را پیدا نکردم برای همین راهی تهران شدم که در بخش زنان و زایمان بیمارستان آن زن به من مظنون شدو بازداشت شدم. به دستور قاضی صاحب‌جمعی، تحقیقات پلیس از زن جوان و شوهرش جریان دارد.