کد خبر : 92697 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۳ - 12:23
سناریوی آدم ربایی برای فرار از سختگیری والدین «حوادث امروز» دختر دانش‌آموز که از سختگیری‌های خانواده‌اش خسته شده بود، سناریوی ربودن خود را اجرا کرد تا آنها را به دردسر بیندازد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» دختر دانش‌آموز که از سختگیری‌های خانواده‌اش خسته شده بود، سناریوی ربودن خود را اجرا کرد تا آنها را به دردسر بیندازد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران از ربوده‌شدن دختر ۱۵ساله‌اش خبر داد و برای یافتن او کمک خواست. پرونده با دستور قضائی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در تحقیقات گفت: دختر ۱۵ساله دانش‌آموزم بعد از رفتن به مدرسه ناپدید شد و تلفن‌همراهش هم خاموش است. در جست‌وجوی او بودیم اما اثری پیدا نکردیم. وز بعد این مرد دوباره به پلیس آگاهی آمد و ادعا کرد دخترش ربوده شده و آدم‌ربا برای آزادی او درخواست پول کرده است. جست‌وجو‌ها دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که سرانجام رد این دختر در خانه‌ای در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران به‌دست‌آمد و او همراه پسری ۱۵ساله بازداشت شد. آنها برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران منتقل شدند. دختر دانش‌آموز ۱۵ساله در اظهاراتش گفت: شش‌ ماه پیش با فرشید در اینستاگرام آشنا شدم و در ارتباط بودیم. روز حادثه او با من تماس گرفت و خواست بیرون برویم. فریب او را خورده و از خانه بیرون رفتم. او مرا سوار خودرویی کرد اما به‌جای رفتن به بوستان با تهدید چاقو مرا ربود و به خانه‌شان برد. سه شبانه‌روز آنجا زندانی بودم و کتکم می‌زد و حتی قصد اخاذی از خانواده‌ام را داشت که موفق نشد.فرشید با رد این ادعا در اظهاراتش گفت: دختر نوجوان چند روز قبل با من تماس گرفت و گریه‌کنان گفت که با خانواده‌اش درگیر شده، قهر کرده و از خانه بیرون آمده و جایی برای ماندن ندارد. من هم اجازه دادم سه شبانه‌روز در نبود خانواده‌ام در خانه‌ام بماند، او دروغ می‌گوید، آدم‌ربایی و اخاذی در کار نبود. دختر نوجوان دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و این‌بار با بیان واقعیت ماجرا گفت: دختران همسن من راحت به مهمانی‌های شبانه می‌روند، تنها به سفر رفته و با دوستان‌شان خوشگذرانی می‌کنند، اما خانواده‌ام اجازه این‌طور کارها را به من نمی‌دادند و مدام به رفتار و کارهای من ایراد می‌گرفتند. از این سختگیری‌ها خسته شده بودم و برای انتقام از خانه بیرون رفتم. حتی پسر مورد علاقه‌ام را فریب دادم تا در خانه‌اش بمانم. خودم پیامک‌ها را ارسال کردم تا آنها فکر کنند من ربوده شده‌ام و باید در برابر آزادی‌ام پول بدهند.حمید رضا کیاستی، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به اعتراف‌های دختر دانش‌آموز تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه دارد.