کد خبر : 92704 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۴ - 09:00
2 کشته در تصادف نیسان با پژو «حوادث امروز» مسوول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان میاندوآب گفت: تصادفات در محور این شهرستان به مهاباد منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان میاندوآب گفت: تصادفات در محور این شهرستان به مهاباد منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر شد.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

اصغر فیروزنیا ظهار کرد: درپی تصادف شدید ۲ دستگاه خودروی نیسان‌وانت و پژو ۴۰۵ در جاده مهاباد - میاندوآب ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مصدوم شدند که توسط آمبولانس‌های به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.وی ادامه داد: یکی از فوتی‌های این حادثه کودک بوده است.مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی میاندوآب بیان کرد: سایر مصدومان این حادثه در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند و حال عمومی رو به بهبودی است. ساعتی پیش با عدم رعایت حق تقدم از سمت خودرو دنا در جاده ماکو به شوط موجب تصادف شدید و فوت ۲ نفر شد.آذربایجان غربی با وجود محورهای مهاباد به بوکان و مهاباد به ارومیه یکی از نقاط حادثه خیز در حوزه تصادفات برون شهری کشور است.