کد خبر : 92715 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۷ - 10:08
شکایت علیه پدر به جرم گروگانگیری «حوادث امروز» تحقیقات پلیس پایتخت درباره ادعای مردی که می‌گوید پدرش وی را به خاطر اختلاف مالی ربوده و درکمپ ترک اعتیاد بستری کرده‌بود، در جریان است.«حوادث امروز»گزارش می دهد.

«حوادث امروز» تحقیقات پلیس پایتخت درباره ادعای مردی که می‌گوید پدرش وی را به خاطر اختلاف مالی ربوده و درکمپ ترک اعتیاد بستری کرده‌بود، در جریان است.«حوادث امروز»گزارش می‌دهد.

چند روز قبل مرد جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و از پدرش به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: «چند سالی است همراه پدرم کار می‌کنم تا اینکه با هم اختلاف مالی پیدا کردیم. هر چقدر تلاش کردم اختلاف ما حل شود، فایده‌ای نداشت و پدرم قبول نمی‌کرد. به همین دلیل چند‌باری ما با هم درگیر شدیم تا اینکه یک ماه قبل داخل خیابان ناگهان خودرویی راه مرا سد کرد و سه مرد جوان به زور مرا سوار خودرو و به کمپ ترک اعتیادی در جنوب تهران منتقل کردند. آن‌ها مدعی بودند من معتادم و به دستور خانواده‌ام مرا به کمپ آورده‌اند تا ترک کنم. وقتی اعتراض کردم و گفتم من اصلاً اعتیادی ندارم، کارکنان کمپ مرا به شدت کتک زدند، به طوری که چند روزی حالم بد بود و توان راه رفتن نداشتم. آن‌ها هر چند روز یک بار مرا شکنجه می‌دادند و می‌گفتند باید سختی بکشم تا برای من درس عبرتی شود و دوباره به اعتیاد روی نیاورم، اما من معتاد نبودم و مطمئن بودم فردی آن‌ها را اجیر کرده تا به بهانه ترک اعتیاد از من انتقام بگیرد. به هر حال تلاش زیادی کردم تا از کمپ رها شوم، اما نتیجه نگرفتم تا اینکه تصمیم گرفتم با خوردن دارو خودم را مسموم کنم و وقتی به بیمارستان منتقل شدم، از دست آن‌ها فرار کنم. یک روز قبل مقدار زیادی شربت مخصوص ترک اعتیاد خوردم و حالم بد شد و کارکنان کمپ هم مرا به بیمارستان منتقل کردند و من از فرصت استفاده کردم و از بیمارستان فرار کردم. بلافاصله به خانه‌ام رفتم و زنم با دیدن من شوکه شد و گفت یک ماه قبل سرنوشت مرا از پدرم جویا شده، اما پدرم ادعا کرده خبری از من ندارد و بعد هم به اداره پلیس رفته و برای من اعلام مفقودی کرده‌است. الان من مطمئن هستم پدرم آن سه مرد را اجیر کرده تا مرا بربایند و در کمپ زندانی کنند و از آن‌ها به اتهام آدم‌ربایی شکایت دارم.»
با طرح شکایت مرد جوان، بازپرس پرونده به مأموران دستور داد از مسئول کمپ مورد نظر و کارکنان آن درباره حادثه تحقیق کنند. همچنین پدر شاکی برای تحقیق به دادسرا احضار شد. تحقیقات برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه ادامه دارد.