کد خبر : 92790 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۱۵ - 06:00
تجاوز به زنان جویای کار در خانه‌های اجاره ساعتی «حوادث امروز» مجرم سابقه داری که زنان جویای کار را به خانه های اجاره ای ساعتی می کشاند و پس از آزار و اذیت اموالشان را سرقت می کرد به تجاوز و سرقت از 12 زن اعتراف کرد . پرونده متهم به زودی در داگاه کیفری یک استان تهران بررسی می شود.«حوادث امروز» گزارش می دهد.

«حوادث امروز» مجرم سابقه داری که زنان جویای کار را به خانه های اجاره‌ای ساعتی می‌کشاند و پس از آزار و اذیت اموالشان را سرقت می‌کرد به تجاوز و سرقت از 12 زن اعتراف کرد . پرونده متهم به زودی در داگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود.«حوادث امروز» گزارش می‌دهد.

چند ماه قبل مأموران پلیس تهران با طرح شکایتهایی از سوی زنان جویای کار روبه‌رو شدند که همگی در دام مرد شیطان صفتی افتاده بودند و متهم علاوه بر آزار و اذیت آنها اموالشان را هم سرقت کرده بود .

بررسی‌ها حکایت از آن داشت متهم در فضای مجازی آگهی استخدام پرستار خانگی ،نگهداری از سالمندان و کارهای خانگی می‌دهد و زنان جویای کار وقتی قدم به خانه او می‌گذارند تازه متوجه می‌شوند در دام مرد شیطان صفتی گرفتار شده‌اند . وی آنها را آزار می‌دهد و اموالشان راهم به زور سرقت و تهدیدشان می‌کند اگر شکایت کنند عکس‌ها وفیلم های خصوصی آنها را در فضای مجازی منتشر می‌کند .

نقشه سیاه

یکی از شاکی‌ها زن جوانی بود که در حرفه حجامت و زالو درمانی فعالیت می‌کرد . وی با شکایت از متهم گفت : « من مدرک زالو درمانی و حجامت دارم و در فضای مجازی هم برای کارم آگهی می‌دهم . امروز مردی با من تماس گرفت و گفت همسرش نیاز به زالو درمانی دارد و از من خواست به خانه اش بروم . وقتی وارد خانه شدم او به زور مرا آزار داد و بعد هم طلاهایم را که بیش از 70 میلیون تومان ارزش دارد به زور از من گرفت . مرد جوان تهدید کرد اگر شکایت کنم عکسهایی که از من تهیه کرده در فضای مجازی منتشر می‌کند . »

یکی دیگر از شاکیان هم زن جوانی بود که برای نگهداری سالمند به خانه متهم رفته بود . او وقتی با آگهی نگهداری سالمندی در فضای مجازی روبه‌رو می‌شود پس از تماس با صاحب آگهی به آدرس داده شده می‌رود اما غافل از این است که صاحب آگهی برای او چه نقشه سیاهی طراحی کرده است . متهم به این زن هم تعرض کرده و اموال او را سرقت کرده بود .

خانه های اجاره‌ای ساعتی

مأموران پلیس تهران که به دستور قاضی مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات خود را برای شناسایی متهم آغاز کرده بودند در بررسی های فنی دریافتند وی برای اینکه ردی از خود بجای نگذارد پس از اجاره ساعتی خانه با مدارک جعلی طعمه های خود را به آنجا می‌کشاند و پس از آزار و اذیت و سرقت اموال شاکیان خانه را تحویل داده و آنجا را ترک می‌کند .

متهم سابقه دار

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد و متهم هر شاکی را به خانه اجاره‌ای در یکی از مناطق تهران می‌کشاند مأموران با بررسی دوربین های مداربسته محل های حادثه با کمک شاکیان چهره وی را بازسازی کردند و مشخص شد وی سارق سابقه داری به نام شهروز است که آخرین بار دو سال قبل از زندان آزاد شده است . با شناسایی متهم مأموران وی رادستگیر کردند .

اعتراف

متهم در بازجویی‌ها ابتدایی فقط به جرم سرقت اعتراف کرد آزار و اذیت آنها را منکر شد اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد اعتراف کرد به 5 زن جوان تجاوز کرده و اموال 7 زن را هم به زور سرقت کرده است.

وی گفت :« من متاهل هستم و چند سال قبل به اتهام سرقت به زندان افتادم و دو سال زندان بودم . در زندان با این شیوه آشنا و وقتی آزاد شدم تصمیم گرفتم به این شیوه درآمد زیادی بدست بیاورم و زندگی ام را عوض کنم . در فضای مجازی آگهی کار می‌دادم و به این بهانه زنان جویای کار را به خانه‌ای که به صورت ساعتی اجاره کرده بودم می‌کشاندم و پس از آزار و اذیت اموالشان را سرقت می‌کردم . من عاشق یکی از طعمه هایم شدم و تمامی طلاهایی که در این مدت سرقت کرده بودم به او دادم تا نگهداری کند اما او همه را سرقت کرد .در این مدت به 5 زن تجاوز کردم و اموال 7زن را هم سرقت کردم .» همزمان با ادامه تحقیقات از متهم پرونده وی از جنبه آزار و اذیت برای بررسی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .