کد خبر : 92799 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۲۳ - 12:20
دستبرد سارقان به خانه کاپیتان تیم فوتبال وستهام «حوادث امروز»سارقان به خانه کورت زوما، کاپیتان تیم فوتبال وستهام دستبرد زده و ۱۰۰ هزار پوند پول نقد و جواهرات با خود بردند. باند نقابدار که گفته می‌شود بسیار حرفه‌ای هستند، خانه مدافع وستهام را در حالی که او با خانواده‌اش در خانه بود، غارت کردند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

«حوادث امروز»سارقان به خانه کورت زوما، کاپیتان تیم فوتبال وستهام دستبرد زده و ۱۰۰ هزار پوند پول نقد و جواهرات با خود بردند. باند نقابدار که گفته می‌شود بسیار حرفه‌ای هستند، خانه مدافع وستهام را در حالی که او با خانواده‌اش در خانه بود، غارت کردند.«حوادث امروز» گزارش میدهد.

به گزارش میرور، پلیس به همسایگان در مورد این باند سازمان یافته هشدار داد و باشگاه وستهام برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این باند شود، ۲۵۰۰۰ پوند جایزه تعیین کرده است. اقلام باارزش و وسایلی که اهمیت عاطفی داشتند از خانه ۳ میلیون پوندی زومای ۲۹ ساله که با همسرش ساندرا و چهار فرزند خردسال‌شان زندگی می‌کنند، دزدیده شده است. همسایگان این فوتبالیست به نشریه «سان» گفتند که پلیس به همه هشدار داده که مراقب باشند چرا که این باند از افراد آماتور تشکیل نشده و بسیار حرفه‌ای و سازمان‌یافته هستند و ترس و وحشت زیادی در منطقه به وجود آمده است.ش